Uw winkelwagen is leeg.

Veel gestelde vragen

solidscreensWe beantwoorden graag alle vragen van onze klanten persoonlijk. Als service naar u toe beantwoorden we de meest gestelde vragen alvast voor u op deze pagina. Onderstaand vindt u deze vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij, neemt u dan gerust contact met ons op.

Contactpagina >>

Wat is een Solidscreen, zip screen, een ritsscreen en een ritzscreen?
Wanneer men spreekt over zipscreens, ritsscreens of ritzscreens, wordt over het algemeen een screen bedoelt met aan de zijkanten van het doek een “rits” waardoor het doek vastklemt in de geleiders. Iedere fabrikant heeft hiervoor een eigen naam en technologie.

Zijn de prijzen van de screens inclusief BTW?
Al onze prijzen zijn altijd inclusief B.T.W. en op basis van afhalen in Nuenen. De benodigde bevestigingsmaterialen zijn bij de prijs inbegrepen.

Hoe zit het met de garantie en voorwaarden?
Onze garantie is 5 jaar. Deze garantie is een omruil garantie van het defecte onderdeel , op "carry-in" basis. Bij gebleken defect krijgt u een directe omruil. Onderdelen van de screens die aan slijtage onderhevig zijn, of door verkeerd gebruik defect zijn geraakt, vallen uiteraard buiten garantie.

Waarom vraagt u een aanbetaling? 
Om een lage prijs te kunnen bieden moeten wij de risico's zoveel mogelijk beperken. Met een aanbetaling zijn wij zeker van afname van de op maat gemaakte orders. Hierdoor hebben wij geen voorraad en dat ziet u direct terug in de lage prijzen.

Hoe is de garantie geregeld?
U maakt melding van een defect. Er wordt met u geprobeerd de oorzaak van het defect te achterhalen. Als er onderdelen moeten worden vervangen onder garantie, dan kunt u deze bij ons direct komen omruilen voor nieuwe onderdelen. De onderdelen moet u zelf vervangen. Onderdelen kunnen meestal ook per post worden verstuurd.

Hoe lang is de levertijd?
De levertijd is ongeveer 21 - 28 dagen. In het seizoen kan dit wel wat oplopen ( mei tot en met augustus) daarvoor vragen wij uw begrip. Als u snel uw bestelling in huis wil hebben adviseren we u om buiten het seizoen te bestellen.

ACTUELE LEVERTIJDEN>>

Kunt u de screens ook bezorgen?
Wij kunnen bezorgen in heel Nederland, met uitzondering van de waddeneilanden. De kosten bedragen € 50,= per order. In België (Vlaanderen) bezorgen wij ook, tegen een tarief van € 60,=. Deze kosten zijn vastgesteld ongeacht de ordergrootte.

Heeft u een showroom?
Wij hebben als internetbedrijf geen showroom. Op afspraak bent u welkom op ons kantoor waar u terecht kunt ter kennismaking en wij u wel de diverse kleuren doeken en profielen kunnen laten zien. Uiteraard staan wij u ook graag te woord met antwoorden op al u vragen.

Kunt u komen meten?
Doordat u zelf op meet kunnen wij de prijzen van onze screens zo laag houden. Als u de meetinstructie volgt, zult u merken dat u dit zelf kunt. Mocht u twijfelen, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag en indien nodig bellen wij u even om u te helpen.

Kunnen de Screens door Screendirect worden gemonteerd?
Doordat u zelf monteert krijgt u van ons de beste prijs. Wij monteren als leverancier niet. De Screens worden compeet geassembleerd aangeleverd en de montage is relatief eenvoudig. Afhankelijk van de lokatie kunnen we u, indien gewenst, in contact brengen met een van onze dealers.

Kan ik bij u of uw chauffeur met PIN betalen?
Het is niet mogelijk met PIN te betalen. Rest betalingen uitsluitend a- contant. Uiteraard is het wel mogelijk om vooraf uw bestelling per bank te betalen. Tevens kunt u bij afhalen met iDEAL betalen. Neemt u dan wel zelf uw cardreader mee.

Ik wil graag iets anders bestellen dan uw standaard producten.
Uiteraard willen we iedereen als klant! Echter, als we specialistisch moeten inkopen genieten we niet van de kortingen die we genieten op onze standaard producten. Daarom zal dit verhoudingsgewijs een hogere prijs met zich meebrengen. Uiteraard kunt u altijd vrijblijvend informeren naar de mogelijkheden.

Ik heb besteld, maar ik zie een fout.
U krijgt de mogelijkheid binnen 24 uur nadat u heeft besteld uw bestelling kostenloos aan te passen. Dit doet u via een e-mail of telefonisch. Hiervan ontvangt u altijd een bevestiging.
Na 24 uur of langer kan uw bestelling al in productie zijn genomen en kunnen er kosten verbonden zijn aan de wijziging van uw bestelling. U krijgt vooraf een prijsopgave. Uiteraard worden de kosten voor u zo laag mogelijk gehouden.

Annuleren van een order.
Voor annulering van een aanbetaalde en nog niet in productie genomen order kunnen kosten in rekening gebracht worden. Deze kosten bedragen € 25,=. Is de bestelling reeds in productie genomen dan bent u tot afname verplicht. Maatwerk, zoals screens, doeken en lengtematerialen kunnen helaas niet retour gestuurd worden. Het retourformulier voor screen onderdelen kunt u hier downloaden: retourformulier>>>

Het antwoord op mijn vraag staat er niet bij.
Neemt u dan gerust contact met ons op! Ga naar de Contactpagina >>